פרסום בטאבולה ואאוטבריין

לשיחה ייעוץ והצעת מחיר​

השאירו פרטים ומיד מתקשרים:

עושים לכם סדר: מה זה טאבולה ואאוטבריין והאם כדאי לשווק בהן?

כנראה שזו לא הפעם הראשונה שאתם שומעים על פלטפורמת TABOOLA ובצדק.

בשנים האחרונות הרבה מוסדות ובעלי עסקים גילו את נפלאות הפלטפורמה הזו והחלו לעשות בה שימוש רחב.

אז מה זה טאבולה ולמה אתם צריכים את זה?

איך ניתן להשתמש בפלטפורמה לצרכי העסק שלכם והאם כדאי לכם?
לא, טאבולה זה לא סלט אבל מדובר באחת הפלטפורמות הכי חזקות לפרסום ושיווק בימינו!

בטאבולה גילו את שיטת הפרסום הממומן שהכי עובדת לשני הצדדים, גם למשווקים וגם לבעלי העסקים, בצורה כזו שניתן להשיג כמות פניות גבוהה מלקוחות פוטנציאליים.

בעצם בכל כתבה המפורסמת ומקודמת בטאבולה, יש טופס לידים לצורך איסוף פרטים של לקוחות מתעניינים, בכל פעם שלקוח משאיר פרטים – זה מגיע אליכם למייל ישירות!

שווה, אה?!

אבל בשביל שזה יקרה צריך לדעת מתי, איך ומה לפרסם.

איפה רואים את הפרסומים?

המודעות לרוב יופיעו באתרי חדשות ותוכן למיניהם (כמו: YNET וכלכליסט).
בסוף כל כתבה יהיו קישורים מחוברים לכתבות נוספות אשר עלולות לעניין את הקורא ובין לבין תופיע המודעה הממומנת שלכם.
ברגע שהגולש לוחץ על הקישור, המודעה מובילה אותו לתוכן שאתם משווקים ומפרסמים (לפעמים זה אף קורה בלי שהגולש שם לב שעבר לאתר אחר).

 

מה יתרונות הפרסום בטאבולה?

אם גם לכם יש עסק בעל ערך גדול אז כנראה שהגיע הזמן להתקדם ולפרסם את העסק שלכם בפלטפורמה שנתפרה במיוחד עבורכם!

העלות של פרסום בטאבולה נמוכה יותר ולצד זאת מבטיחה תוצאות מעולות למפרסמים דרכה.
כן, גם כשיש הרבה מתחרים וכולם משתמשים באותן המילים, עדיין תצליחו להנות מהלידים שיגיעו דרך הפלטפורמה הזו.

אז חוץ מהעניין הכספי, זכרו שהמסר שלכם יעבור בצורה שיווקית ועמוקה לגולש באמצעות כתבה מפורטת וכתובה בצורה מסודרת ונכונה.

יתרון מוחץ? זה לא נראה כמו פרסומת!

מה זה אאוטבריין ואיך זה עובד?

אחת מדרכי הפרסום והשיווק המובילה בעולם היא דרך פלטפורמת OUTBRAIN (אאוטבריין).
בדומה לטאבולה (TABOOLA), גם כאן הפרסום הוא באמצעות תוכן ואתרי חדשות.

אאוטבריין עוזרת לבעלי עסקים להמליץ לגולשים על העסק שלהם, וזה קורה באתרים כמו YNET, הארץ, MAKO, וואלה ועוד.

תוכלו להנות מפרסום העסק שלכם או שירות מאוד ספציפי אשר ברצונכם לקדם ולשווק מבלי שהגולש ירגיש ש"דוחפים" לו או ירגיש שזוהי פרסומת מובהקת.
הפרסום מתבצע ע"י הצעה במדור העיתון עם קשר רלוונטי לכתבה שכרגע הגולש בחר לקרוא.
כל זה תחת הכותרת "מומלץ לקרוא גם:".

אף אחד מאיתנו לא אוהב פרסומות אז למה שתשקיעו בפרסום באנרים כאשר יחסי ההמרה נמוכים משמעותית מיחס ההמרה שאתם יכולים לקבל דרך אאוטבריין?!

מהם היתרונות באאוטבריין?

כפי שכבר הבנתם, העסק שלכם יפורסם באתרי התוכן הכי מובילים במדינה (MAKO, הארץ,כלכליסט ועוד).

פרסום דרך פלטפורמת אאוטבריין יעזור לכם להציג כתבה מלאה בכל המידע שאמור לעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

הגולש לא מקבל עוד פרסומת מציקה אלא קישור ישיר לכתבה רגילה באתר ובכך יחס ההמרה של שיווק העסק שלכם ממריא!
בצורה הזו בעצם נוכל לטרגט לעסק שלכם את הקהל הכי מדויק עבורכם ובכך לפרסם לו גם ברשתות החברתיות.

יתרון מוחץ? טופס לידים (השארת פרטים) משולב בסוף הכתבה כולל מספר טלפון!

פרסום, שיווק וכתיבה מוכרת – זה בול אנחנו!

יש דברים מאוד חשובים בעת שיווק העסק:
פרסום ושיווק ממוקד ומדויק לקהל היעד.
כתיבת תוכן שיווקית ומוכרת כך שאחוזי הסגירה שלכם ימריאו לשמיים.
צוות שיודע מה הוא עושה וחשוב מזה, מה העסק שלכם צריך!

איכות הלידים שלנו מתבטאת בכמות הקמפיינים המנצחים שהובלנו יחד עם הלקוחות שלנו, מספר גבוה במיוחד של הקלקות מדי יום גם עם תקציב נמוך, לידים איכותיים ומדויקים המגיעים לבעלי העסקים היישר מהכתבה למייל שלכם!

לכל תהליך שיווק העסק שלכם אנחנו בונים אסטרטגיה עם יעדים ומטרות ויחד עם שאר צוות המומחים שלנו משיגים אותם!

מה מונה הצוות שלנו?

משווקים שחיים ונושמים דיגיטל ופרסום!
כותבי תוכן שמתחברים לוריד של קהל היעד שלכם!
גרפיקאים הכי מוכשרים בשוק שיתנו לכל זה צבע!
מנהלי פרויקטים שידאגו שהכל מתוקתק וקורה בול כמו שצריך!

שיטת הפרסום שלנו הוכיחה את עצמה יותר מפעם, לא חבל להשאר מאחור?
הצטרפו למהפכת הדיגיטל ותתחילו להרוויח!

סקרנתם אותי
מה עכשיו?

השאירו פרטים ואנחנו נדאג להגדיל את כמות הלקוחות שלכם תוך 24 שעות בלבד!